Κιλά ή επαναλήψεις; Η μαγική φόρμουλα για να αποκτήσεις μυς

Κιλά ή επαναλήψεις; Ήρθε η ώρα να πάρεις τις απαντήσεις στο ερώτημα που σίγουρα σε προβλημάτιζε καιρό.

Χτυπιέσαι στο γυμναστήριο. Τρως ώρες ατελείωτες στο rack με τα βάρη. Πότε ανεβάζεις κιλά, πότε κατεβάζεις. Πότε κάνεις αρκετές επαναλήψεις, πότε λιγότερες. Αλλά σίγουρα θα έχεις ακούσει την ατάκα «Πολλές επαναλήψεις με λίγα κιλά για γράμμωση, πολλά κιλά και λιγότερες επαναλήψεις για όγκο». Έχω να σου δώσω μερικές συμβουλές, που είδα θεαματικά αποτελέσματα.

Από τον Δημήτρη Δρίζο

Πριν σου εξηγήσω, να σου πω ότι δεν είμαι ούτε γυμναστής, αλλά ούτε διατροφολόγος και οτιδήποτε άλλο. Αλλά περνάω περίπου 2 ώρες την ημέρα για 8 χρόνια στο γυμναστήριο και τα βάρη, οπότε θα σου μιλήσει η εμπειρία τώρα.

(Όσο διαβάζεις ρίξε και μια ματιά στο ρεπορτάζ αγοράς γιατί όσο νa’ ναι θέλεις να εμφανίζεσαι μοντέρνος στο γυμναστήριο. Trust me… there are benefits)

By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close