Αυτή είναι ίσως η καλύτερη χριστουγεννιάτικη διαφήμιση της χρονιάς!

Δεν γίνεται να μη σε συγκινήσει όταν τη δεις –εκτός κι αν έχεις μια καρδιά από πέτρα– αλλά περισσότερο απ’ όλους μας θα κλάψει με αυτή τη χριστουγεννιάτικη διαφήμιση ο…. John Lewis.

Μπορεί να ξόδεψε 7 εκατομμύρια λίρες Αγγλίας για τη νέα του εορταστική καμπάνια, αλλά φέτος ο John Lewis είναι εκείνος που θα κλάψει περισσότερο από οποιονδήποτε άλλον, αφού η νέα χριστουγεννιάτικη διαφήμιση του Heathrow είναι ίσως η καλύτερη της χρονιάς!

«Εδώ και 70 χρόνια ενώνουμε τις οικογένειες για τα Χριστούγεννα», λένε οι άνθρωποι του αεροδρομίου και, παρ’ όλο που πολλά άλλαξαν με το πέρασμα του χρόνου –ακόμα και η εξωτερική εμφάνιση του Edward και της Doris– «οι μεγάλες αγκαλιές και οι μικρές εκπλήξεις παραμένουν, όπως θα ανακαλύψετε στο νέο μας φιλμ όπου πρωταγωνιστούν τα Αρκουδάκια του Heathrow».

Η νέα χριστουγεννιάτικη διαφήμιση του διάσημου αεροδρομίου καταγράφει το χρονικό του 50χρονου ειδυλλίου ανάμεσα στον αρκούδο Edward και την αρκουδίτσα Doris, που συναντιούνται κάθε χρόνο  λίγο πριν τις γιορτές στο  Terminal One.

Με το μήνυμα να έρθουμε «πιο κοντά» φέτος τα Χριστούγεννα, η νέα διαφήμιση του Heathrow πετυχαίνει απόλυτα το στόχο της και, πέραν της γενικής συγκίνησης που προκαλεί, θα κάνει τον John Lewis να κλάψει με… μαύρο δάκρυ, αφού –κακά τα ψέματα– είναι πολύ καλύτερη από τη δική του, αλλά και από άλλες παρόμοιες, όπως η π.χ. η διαφήμιση των Debenhams και των M&S.

Ο στόχος των δημιουργών του video ήταν να μεταδώσουν την αίσθηση του πως είναι «να τυλίγεσαι στην αγκαλιά ενός αγαπημένου προσώπου τα Χριστούγεννα». Και τα κατάφεραν!

Γυρισμένη στο ιστορικό Terminal One του Heathrow –που τώρα πια έχει κλείσει– η διαφήμιση ανασύρει μνήμες ξεκινώντας από το 1967, τη χρονιά που γνωρίστηκε για πρώτη φορά το ζευγάρι των αρκούδων και ξετυλίγει εικόνες από το ρομαντικό τους ειδύλλιο μέσα στα χρόνια που ακολούθησαν. Το αεροδρόμιο αλλάζει –βλέπουμε, για παράδειγμα, τις ψηφιακές οθόνες της δεκαετίας του ’80– όπως και οι ζωές τους, αφού πια αποκτούν οικογένεια, αλλά, το μόνο που δεν αλλάζει, είναι το ετήσιο χριστουγεννιάτικο ραντεβού τους.

Όλα αυτά συμβαίνουν υπό τους ήχους του τραγουδιού της Petula Clark “Couldn’t Live Without Your Love”, που εντείνει το συγκινησιακό φορτίο ως την κορύφωση του φινάλε.

Η άνευ προηγουμένου ανταπόκριση του κοινού σε παγκόσμιο επίπεδο πέρυσι, “επέβαλε” την επιστροφή των αρκούδων φέτος, όπως ανέφερε σχετικά ο εμπορικός διευθυντής του Heathrow, Ross Baker, μιλώντας για το νέο διαφημιστικό video.

«Αυτό που μας λένε οι επιβάτες μας είναι ότι δεν υπάρχει σπουδαιότερο συναίσθημα από το να αγκαλιάζεις ένα αγαπημένο πρόσωπο τα Χριστούγεννα», εξηγεί ο ίδιος και καταλήγει: «Θέλαμε η διαφήμιση να αιχμαλωτίσει αυτό το μοναδικό συναίσθημα και να κάνει τον κόσμο να νιώσει ακόμα μεγαλύτερο ενθουσιασμό κατά την υποδοχή φίλων και οικογένειας αυτή τη γιορταστική περίοδο».

Παράλληλα με τη διαφήμιση, στο site του αεροδρομίου μπορεί κανείς να κάνει ένα διασκεδαστικό τεστ για να δει τι είδους… αρκούδος είναι και πώς γιορτάζει τα Χριστούγεννα, αλλά και να στείλει τη δική του χριστουγεννιάτικη e-card στα αγαπημένα του πρόσωπα. Και για όλα αυτά, «δεν είναι απαραίτητο το αεροπορικό εισιτήριο»…!

 

Μπορείς να ψωνίσεις από την Heathrow Boutique και χωρίς να πας στην Αγγλία! Ο Paddington αρκούδος με την βαλίτσα κοστίζει 42,37 ευρώ

 

Αν έχεις ήδη μπει σε festive mood και θέλεις να στολίσεις το σπίτι σου, πάτησε αυτό το link για προτάσεις που θα σου αρέσουν. 

By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close