Με αυτή τη χριστουγεννιάτικη διαφήμιση… κλαίνε τα social media

Ραγίζει καρδιές η νέα διαφήμιση της βρετανικής αλυσίδας πολυκαταστημάτων John Lewis που ξεκίνησε να προβάλλεται από χθες το απόγευμα εν όψει Χριστουγέννων και «έριξε» τα social media, προκαλώντας ποταμούς δακρύων από τη συγκίνηση.

Η διαφημιστική καμπάνια αξίας 7 εκατομμυρίων λιρών Αγγλίας επικεντρώνεται στην τρυφερή σχέση που αναπτύσσει ένα επτάχρονο αγόρι, ο Joe, με έναν χνουδωτό ήρωα, τον Moz –γέννημα της φαντασίας του; – ο οποίος παρουσιάζει μια καταπληκτική ομοιότητα με έναν από τους ήρωες της ταινίας της Disney «Μπαμπούλας Α.Ε.» (Monsters, Inc, 2001).

 

 

Πρόκειται για τη δέκατη κατά σειρά χριστουγεννιάτικη διαφήμιση του John Lewis που περιλαμβάνει μια ολόκληρη σειρά συναφών προϊόντων –από παιχνίδια και βιβλία, μέχρι κούπες και είδη ένδυσης.

Το φινάλε της ιστορίας ανάμεσα στους δυο φίλους συγκινεί βαθιά το κοινό, ενώ ανάμεσα σε εκείνους που έβαλαν τα κλάματα και, μάλιστα, ζωντανά στην τηλεόραση, ήταν και η πρωταγωνίστρια του «Strictly» Charlotte Hawkins.

Τη σκηνοθεσία του 2λεπτου τηλεοπτικού διαφημιστικού spot, που ξεπέρασε το 1,5 εκατομμύρια προβολές μέσα σε μόλις 24 ώρες από την πρώτη προβολή του στη βρετανική τηλεόραση, υπογράφει ο –βραβευμένος με Όσκαρ, παρακαλώ– Michel Gondry, ενώ το τραγούδι που ακούγεται και είναι διασκευή του κλασικού πλέον “Golden Slumbers” των Beatles, ερμηνεύουν οι Elbow.

 

 

Το ρόλο του επτάχρονου αγοριού κρατούν δυο δίδυμα αδέλφια από το Λονδίνο, ο Ethan και ο Tobias. Η διαφήμιση που φέρει την ποιοτική σφραγίδα της Adam & Eve/DDB προβάλλεται ήδη στο site του πολυκαταστήματος johnlewis.com, στο κανάλι του John Lewis στο YouTube, καθώς και στα καταστήματα της αλυσίδας.

Ο πήχυς έχει ήδη ανέβει πολύ ψηλά, καθώς η αλυσίδα John Lewis διαθέτει μακρά παράδοση… επιτυχίας στις χριστουγεννιάτικες διαφημιστικές καμπάνιες της, ενώ αντίστοιχη φυσικά είναι και η υψηλή της κερδοφορία.

Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός ότι η καμπάνια με ήρωα ένα αγόρι και τον πιγκουίνο του που έκανε το 2014 απέφερε στην αλυσίδα κέρδη ύψους 2,5 εκατομμυρίων λιρών μόνο από τις πωλήσεις λούτρινων παιχνιδιών!

 

 

Πέρυσι πρωταγωνιστής της χριστουγεννιάτικης διαφημιστικής καμπάνιας του John Lewis ήταν ένας τρισχαριτωμένoς σκύλος ο Buster που χοροπηδούσε επάνω σε ένα τραμπολίνο και απέσπασε πάνω από 25.000.000 views.

 

 

«Η φετινή χριστουγεννιάτικη καμπάνια αναβιώνει τη δύναμη της παιδικής φαντασίας και τη χαρά της μεγάλης φιλίας», δήλωσε σχετικά με τη νέα διαφήμιση του John Lewis o Διευθυντής Πελατών, Craig Inglis και κατέληξε: «Η ιστορία του Mοz και του Joe είναι μαγική, ζεσταίνει την καρδιά και είμαι σίγουρος ότι θα αγαπηθεί από τους πελάτες, μικρούς και μεγάλους».

Ο επικεφαλής της διαφημιστικής εταιρείας Rischard Brim περιέγραψε το διαφημιστικό ως «μια στοιχειώδη ιστορία φιλίας». «Έχει το DNA των διαφημίσεων του John Lewis που όλοι πλέον γνωρίζουμε», ανέφερε, «αλλά θα πρέπει να συνεχίσουμε να είμαστε εφευρετικοί και να βρίσκουμε νέους τρόπους να το διατηρήσουμε αυτό».

 

Ο βραβευμένος με Όσκαρ –για το σενάριο της ταινίας «Η Αιώνια Λιακάδα Ενός Καθαρού Μυαλού» (Eternal Sunshine of the Spotless Mind, 2004)– σκηνοθέτης του spot Michel Gondry, αποκάλυψε ότι «όταν είπα στην πρώην μου ότι επρόκειτο να γυρίσω το επόμενο χριστουγεννιάτικο διαφημιστικό του John Lewis, μού είπε: “Μην ξεχνάς ότι αυτό το διαφημιστικό πρέπει να κάνει τον κόσμο να κλάψει”. Την περασμένη εβδομάδα της το έδειξα κι εκείνη έκλαψε. Ουφ». Ο ίδιος αποφάσισε, μάλιστα, αντί για τη συνήθη πρακτική του CGI, να χρησιμοποιήσει δυο ανθρώπους που μπήκαν μέσα στη χνουδωτή στολή του γιγάντιου τέρατος ονόματι Moz. Όσο για τη συνεργασία του με τα δίδυμα αγόρια που ενσαρκώνουν τον Joe, την περιέγραψε ως «μαγική».

Κούπα με τον Moz, 06,00 ευρώ

Οι Elbow, το συγκρότημα που επιλέχθηκε ανάμεσα σε δεκάδες καλλιτέχνες για να ερμηνεύσει το τραγούδι του χριστουγεννιάτικου spot, ήταν εκείνοι που τραγούδησαν επίσης τη μεγάλη τους επιτυχία ‘One Day like This’, στην τελετή λήξης των Ολυμπιακών Αγώνων του Λονδίνου το 2012. Η διασκευή του κλασικού τραγουδιού των Beatles που έκαναν ειδικά για τις ανάγκες τα διαφήμισης θεωρείται ήδη σίγουρη επιτυχία και θα συμπεριληφθεί σε ένα “Best of” album τους που θα κυκλοφορήσει στο τέλος του μήνα.

Ο γλυκούλης Moz σε λούτρινο παιχνίδι, 23,50 ευρώ

Η αλυσίδα John Lewis που απέφυγε να δώσει επισήμως σαφή απάντηση σχετικά με το κόστος της νέας της χριστουγεννιάτικης διαφημιστικής καμπάνιας (περιορίστηκε να παραδεχτεί ότι ο προϋπολογισμός ήταν παρόμοιος με το περυσινό, δηλαδή περίπου 7 εκατομμύρια λίρες Αγγλίας) εξαργυρώνει ήδη τα πρώτα οφέλη κοινοποιώντας σύντομα previews από τα social media με το hashtag #UnderTheBed.

Η εταιρεία φιλοδοξεί να εξαργυρώσει το κόστος της καμπάνιας με κέρδη από τις πωλήσεις της ειδικής σειράς προϊόντων Moz που έχει ήδη τοποθετήσει στα καταστήματά της και περιλαμβάνει λούτρινα παιχνίδια, παντόφλες, πιζάμες, κούπες και βιβλία –ανάμεσά τους και ένα λούτρινο τερατάκι Moz στην τιμή των 20 λιρών Αγγλίας.

 

Παιδικές πιτζάμες (από 2 έως και 10 ετών), από 21,00 ευρώ – 23,50 ευρώ

Οι επισκέπτες του κεντρικού καταστήματος της αλυσίδας John Lewis επί της Oxford Street στο Λονδίνο που θα σπεύσουν να αγοράσουν τα προϊόντα της σειράς θα έχουν επίσης την ευκαιρία να ακούσουν τους περίεργους ήχους που βγάζει ο Μοz καθώς στη βιτρίνα έχει στηθεί ένα παιδικό δωμάτιο πανομοιότυπο με αυτό του μικρού Joe στη διαφήμιση.

Όλοι οι υπόλοιποι μπορούμε να επισκεφθούμε τη σελίδα του John Lewis στο Facebook όπου δίνεται η δυνατότητα του ‘mozifying‘ με τη χρήση της κάμερας του Facebook , ενώ σε 10 καταστήματα οι πελάτες θα έχουν τη δυνατότητα να βγάλουν τη δική τους τερατο-selfie σε ειδικά διαμορφωμένους φωτογραφικούς θαλάμους.

Μια ηχογραφημένη αφήγηση της ιστορίας του Moz από την ηθοποιό Sally Phillips διατίθεται για download από την ιστοσελίδα johnlewis.com, Sky boxes και Google Home. Ειδικά οι πελάτες της Google Home θα έχουν τη δυνατότητα να διαμορφώσουν την ιστορία (personalize), επιλέγοντας τα δικά τους ηχητικά εφέ.

 

Παντόφλες με τον Moz, από 16,50 ευρώ – 19,00 ευρώ

Μέρος των εσόδων από τις πωλήσεις συγκεκριμένων προϊόντων της σειράς Moz (λούτρινα και κούπες) θα διατεθούν για φιλανθρωπικούς σκοπούς (Barnardo’s).

Στόχος της εταιρείας είναι το νέο παιχνίδι, ο Moz το τερατάκι να είναι εξίσου δημοφιλές με τον Μόντι τον πιγκουίνο του 2014, που πούλησε 48.000 τεμάχια ενώ ένα από αυτά πωλείται σήμερα στο e-Bay έναντι 500 λιρών Αγγλίας.

Οι πωλήσεις μετά την προβολή του διαφημιστικού σποτ στην τηλεόραση εκτιμάται ότι θα ξεπεράσουν τα 179 εκατομμύρια λίρες μέσα στην επόμενη εβδομάδα.

Το 2014 το web traffic του John Lewis έφερε στην ιστοσελίδα της εταιρείας 14 εκατομμύρια unique visits και 260.000 οδηγήθηκαν απευθείας από τη διαφήμιση στο οnline store.

  • Το πολυκατάστημα κάνει αποστολές στην Ελλάδα. Αν θέλεις κι εσύ το τερατάκι αυτό στο σπίτι σου θα πρέπει ωστόσο μάλλον να βιαστείς, για να μην εξανληθούν τα αποθέματα.

By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close