Οδηγούμε το Νέο Nissan Micra (+τιμές)

Πανελλήνια Παρουσίαση για το νέο Nissan Micra με δύο νέους κινητήρες 1000 κ.εκ. (100 και 117 ίππων), νέο αυτόματο κιβώτιο Xtronic και Sportive έκδοση.

Ακούγεται κοινότυπο αλλά με δύο νέους κινητήρες και μία Sport επιλογή το Micra “πατάει” γκάζι και βάζει στόχο το νεανικό κοινό, που ζητά το κάτι παραπάνω σε επιδόσεις και οδική συμπεριφορά χωρίς να χάσει τους χώρους και την λειτουργικότητα της κατηγορίας.

Τα χαρακτηριστικά του είναι ο μικρός κυβισμός (1000 κ.εκ.) οι ενισχυμένες επιδόσεις και το αυτόματο κιβώτιο Xtronic (θα είναι διαθέσιμο αργότερα μέσα στο έτος). Επιπρόσθετα ακολουθεί μία πιο ισχυρή έκδοση με χαμηλότερο ύψος, αναθεωρημένη ανάρτηση και πιο sportive σύστημα διεύθυνσης.

 

Οι δύο νέοι κινητήρες του Micra πλαισιώνουν την γκάμα του μοντέλου, σε συνδυασμό με τον υπάρχων πετρελαιοκινητήρα των 1.500 κ.εκ. (90 ίππων), όπως και με τον ατμοσφαιρικό βενζίνης του 1.0 λίτρου (71 ίππων).

Η βάση

Ο ολοκαίνουργιος, υπερτροφοδοτούμενος IG-T βενζινοκινητήρας των 1000 κ.εκ., αποδίδει 100 ίππους. Η κίνηση μεταδίδεται μέσω ενός μηχανικού κιβωτίου ταχυτήτων πέντε σχέσεων.

Η τοποθέτησή του στο Micra, σηματοδοτεί το ντεμπούτο του συγκεκριμένου κινητήρα και περιλαμβάνει παγκόσμιες πρωτιές σε νέες τεχνολογίες, όπως η πλήρη συμμόρφωση με τους κανονισμούς Euro6d-Temp.

Ο νέος κινητήρας αντικαθιστά το βενζινοκίνητο σύνολο 900 κ.εκ. (των 90 ίππων). Τα οφέλη από αυτή την αναβάθμιση είναι αρχικά η μεγαλύτερη (+10 ισχύ), όπως και η μεγαλύτερη ροπή (+20 Nm) σε όλο το εύρος στροφών, καθώς και οι χαμηλότερες εκπομπές CO2 (-13 έως -15 g / km, ανάλογα με την έκδοση εξοπλισμού), αλλά και στην οικονομία καυσίμου (-0,6 έως -0,7 l / 100 km, ανάλογα με την έκδοση εξοπλισμού), γεγονός που “μεταφράζεται” σε μειωμένο κόστος χρήσης.

 

 

Πρακτικά προσφέρει βελτιωμένη απόκριση του κινητήρα, μέσω καλύτερης επιτάχυνσης, η οποία είναι και πιο ομαλή. Επιπλέον θα το διαπιστώσετε και από πως “γεμίζουν” καλύτερα οι ταχύτητες.

Μία ακόμη βελτίωση αφορά στις μετρήσεις του θορύβου, των κραδασμών και στην κύλιση (NVH), βέβαια εδώ έχει ρόλο και η ενισχυμένη ηχομόνωση, η οποία έχει ως αποτέλεσμα περισσότερη ησυχία στην καμπίνα των επιβατών.

Το νέο χειροκίνητο κιβώτιο (για το IG-T 100 ίππων), διαθέτει μια σειρά τεχνικών βελτιώσεων σε σχέση με αυτό, που εξόπλιζε την μονάδα των 900 κ.εκ. Ο συγκεκριμένος συνδυασμός, προσφέρει βελτιωμένη απόδοση, μείωση του συνολικού βάρους, έχοντας ως συνέπεια την καλύτερη οικονομία καυσίμου και χαμηλότερες εκπομπές CO2.

 

Λύνοντας το 1000άρι μοτέρ με τους 100 ίππους (στην θεωρία) συναντάμε: Διαχωρισμό ψύξης (Η ροή του ψυκτικού μέσου βελτιστοποιείται μέσω δύο περασμάτων στην κυλινδροκεφαλή), ηλεκτρονικούς ενεργοποιητές βαλβίδων ανακούφισης turbo, επίστρωση Plasma αντί χιτωνίων στους κυλίνδρους (τεχνολογία δανεισμένη από το Nissan GT-R), κυλινδροκεφαλή με ενσωματωμένη πολλαπλή εξαγωγής και πλαστικό κάλυμμα, ελαστικό βοηθητικό ιμάντα και τέλος σφυρήλατο στροφαλοφόρο άξονα από χάλυβα με μειωμένη διάμετρο (πάλι από τα sport Nissan).

Το Micra θα είναι σύντομα διαθέσιμο με ένα αυτόματο κιβώτιο Xtronic, για πρώτη φορά από τότε που κυκλοφόρησε το ολοκαίνουριο, πέμπτης γενιάς μοντέλο και θα συνεργάζεται με τον καινούργιο κινητήρα IG-T των 100 ίππων.

 

Το αυτόματο σύστημα Xtronic είναι μια προηγμένη μονάδα συνεχούς μεταβαλλόμενης μετάδοσης (CVT). Διαθέτει τεχνολογία D-step, η οποία προσφέρει μια πιο “εκλεπτυσμένη” λειτουργία σε σύγκριση με ένα συμβατικό CVT. Αυτό γίνεται εμφανές, όταν πιέσετε. Τότε η τεχνολογία D-step, θα… φροντίσει για ταχύτερα downshifts (κατεβάσματα) και καλύτερη οικονομία καυσίμου.

…και η κορυφή

Η νέα ναυαρχίδα στη γκάμα του Nissan Micra, είναι ο υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας 1.0 λίτρου DIG-T 117 ίππων, που συνδυάζεται με ένα χειροκίνητο κιβώτιο έξι ταχυτήτων και με φανερό “προσανατολισμό” στις επιδόσεις.

Δεν πρόκειται απλά για μια βελτιωμένη και ισχυρότερη έκδοση του IG-T 100 ίππων, αλλά για εντελώς διαφορετικό μοτέρ και έχει αναπτυχθεί σε συνεργασία με τη Daimler.

Συγκρίνοντας τους δύο νέους κινητήρες (των 100 και των 117 ίππων), ο τελευταίος έχει αισθητά περισσότερη επιτάχυνση, η οποία συνεχίζεται σε μεγαλύτερο εύρος στροφών.

Υπάρχει προφανώς περισσότερη ισχύς, αλλά και περισσότερη ροπή με μέγιστη απόδοση σε χαμηλότερες στροφές (180 Nm στις 1.750 σ.α.λ. στον 117άρη). Το αποτέλεσμα είναι η επίτευξη του 0-100 χλμ / ώρα σε 9,9 δευτερόλεπτα, ένα “γεμάτο” δευτερόλεπτο γρηγορότερα από το μοτέρ των 100 ίππων (10,9” για εσάς που θέλετε νούμερα).

 

 

Ωστόσο, δεν είναι μόνο ο κινητήρας που κάνει τη διαφορά : το Micra των 117 ίππων προσφέρει πιο δυναμικές επιδόσεις στο δρόμο, χάρη σε μια σειρά από αλλαγές στο set up.

Οι εκδόσεις που εξοπλίζονται με αυτόν τον κινητήρα, είναι οι Sportive της γκάμας καθώς έχουν χαμηλότερο ύψος (-10 χιλιοστά), καθώς και διαφορετικές ρυθμίσεις στην ανάρτηση.

Διαθέτουν επίσης πιο γρήγορη κρεμαγιέρα, κάνοντας το αυτοκίνητο αισθητά πιο ευκίνητο και διασκεδαστικό κατά την οδήγηση.

Σε επίπεδο εξοπλισμού, από την έκδοση Acenta και πάνω, το κορυφαίο Micra, διαθέτει μια νέα χρωμιωμένη εξάτμιση, όπως και ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών.

Αν αναρωτιέστε πως αποδίδονται οι 117 ίπποι με οικονομία καυσίμου και χαμηλές εκπομπές CO2, η κυλινδοκεφαλή σε τριγωνικό σχήμα “Δ” έχει ρόλο (δημιουργεί έναν πιο συμπαγή και ελαφρύ κινητήρα), η επίστρωση Plasma αντί χιτωνίων στους κυλίνδρους, ο κεντρικός ψεκασμός (τα μπεκ ψεκασμού είναι τοποθετημένα στο κέντρο του θαλάμου καύσης και η αντλία πίεσης λειτουργεί στα 250 bar και turbo με ηλεκτρικά ελεγχόμενη βαλβίδα επανακυκλοφορίας του αέρα (e-waste gate).

Εκδόσεις και τιμές

Οι νέοι turbo κινητήρες βενζίνης που είναι διαθέσιμοι για το Nissan Micra (με εξαίρεση το Xtronic που θα είναι διαθέσιμο αργότερα μέσα στο έτος) αντιπροσωπεύουν το νέο στην γκάμα του . Φυσικά εκτός των νέων αυτών επιλογών, στις επιλογές σας υπάρχουν ο ατμοσφαιρικός κινητήρας βενζίνης 1.0 λίτρου (71ίππων) και ο πετρελαιοκινητήρας 1.5 λίτρων των 90 ίππων.

Οι τιμές για τα MICRA 1.0 IG-T 100PS και DIG-T 117 PS, ξεκινούν από τις 14.290 και 15.890 ευρώ αντίστοιχα, ενώ η έκδοση 1.0 IG-T 100PS με το νέο XTRONIC αυτόματο κιβώτιο ξεκινά από τις 15.350 ευρώ.

By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close