Ο νέος τρόπος να είσαι trendy σήμερα!

 

Μέχρι πριν λίγα χρόνια, ανήκες στις trendy της εποχής αν φορούσες ή κρατούσες τις μάρκες που επέβαλαν οι πρωτοπόροι της μόδας.

Ξέρεις… Prada, Gucci, Louis Vuiton, Chanel, τις δικές μας Callista, Zeus + Dione, Seathrough, Σήλια Κριθαριώτη, Δούκας Χατζηδούκας, Λάσκαρης, Βασίλης Ζούλιας…

(Όλα τα fashion items για το trendy look της φωτογραφίας θα τα βρεις σε αυτό το link) 

Σήμερα, δεν αρκεί να προσδιορίζεις τον εαυτό σου μέσα από τις μάρκες μόδας που επιλέγεις. Για να ανήκεις σε μια trendy ομάδα, σήμερα, πρέπει να ξενυχτάς για να βλέπεις τις σωστές σειρές στο Netflix, στο Amazon, στη Nova, στην Cosmote.

Οι κώδικες επικοινωνίας μεταξύ αυτών που ανακάλυψαν ή ξενύχτησαν ή ευχαριστήθηκαν τις σειρές είναι συνωμοτικός. “Εσύ, είδες το The road to Calvary;”, “Ναι, το Cathedral of the sea να δεις!”, “Πού να δεις το Elite!”, “Εγώ βλέπω το Roman Empire”, “Θες να ξενυχτήσεις; Δες το Mr Sunshine!

Μια μυστική επικοινωνία καλλιεργείται ανάμεσα στα άτυπα μέλη της trendy ομάδας. “Πες μου τι είδες;”, “Αυτό είναι καλό;”, “Πάλι δεν κοιμήθηκα! Τρία βράδια στη σειρά” , “Νηστικούς τους έχω αφήσει!”.

 

 

Όλη αυτή η μουρμούρα, τύπου “υποφέρω”, είναι μέρος του κώδικα αναγνώρισης και επικοινωνίας. Για να ανήκεις στην ομάδα, πρέπει να υποφέρεις: Nα χάνεις τον ύπνο σου από την αφοσίωση στη mini σειρά, να αφήνεις στην άκρη κάποια σου καθήκοντα ως γυναίκα, μέχρι να διαβάσεις στην οθόνη το The End. Μόνο τότε μπορείς, με πολλή περηφάνια, να αναγγείλεις τις ομοιότητές σου με την trendy ομάδα.

Με αναρτήσεις στα stories στο Instagram προβάλλεις τα “βάσανα” του να παρακολουθείς την όποια σειρά, μοιράζεσαι την τάση σου να είσαι μπροστά και να ανακαλύπτεις πριν από “τις άλλες” το καλό “πράγμα”.

Δημιουργείς και συ τάση, επηρεάζοντας τις άλλες για να δουν τη μίνι σειρά που εσύ ανακάλυψες.

 

View this post on Instagram

Hands up if you haven’t slept in a week

A post shared by Netflix US (@netflix) on

Η αρχή έγινε με το Crown και μετά με ρώσικες, πολωνικές, ισπανικές, κορεάτικες σειρές και ό,τι άλλο θέλεις.

Σημασία έχει, για να είσαι trendy, να ανακαλύψεις εσύ πρώτη μια νέα σειρά οποιασδήποτε εθνικότητας, με την ίδια υπερηφάνεια αυτών που “ανακάλυψαν” ως προορισμό την Αντίπαρο, την Πάτμο, τα Κουφονήσια. Καλά, το να ακολουθείς, είναι απλώς αυτονόητο.

Εμείς, που διαβάζουμε βιβλία, το ξέρουμε το συναίσθημα. Να μην μπορείς να κλείσεις το βιβλίο αν δεν διαβάσεις και την τελευταία του σελίδα.

Όμως το βιβλίο θέλει κόπο. Τη σειρά, δεν χρειάζεται να κοπιάσεις για να την δεις. Ξαπλώνεις στον καναπέ – κατά 90% μόνη για να ταυτιστείς με το story χωρίς παρεμβολές τρίτων – και απλά βλέπεις Netflix.

Αλίμονο αν “οι άλλες” ανακαλύψουν, όχι ότι δεν έχεις δει, ότι δεν ξέρεις μια σειρά. Μα, που ζεις;

Δεν ξέρω πόσο καιρό θα κρατήσει αυτό το trend που χαρακτηρίζει ως “δική μας” κάθε μία που ανήκει στην trendy ομάδα των πιστών γυναικών στις μίνι σειρές του Netflix.

Σε πέντε χρόνια θα ξέρουμε.

Με αγάπη,

Κατερίνα 
*Συγγραφέας, Inspirational Speaker, Blogger, Book Lover, Hiker

By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close