Ήρθε η άνοιξη: Πάμε μια βόλτα με το Mitsubishi Eclipse Cross;

Η αρχή της άνοιξης φάνηκε να συμβαδίζει με την αλλαγή σελίδας που επιχειρεί η Mitsubishi με το Eclipse Cross. Το coverstory.gr ήταν στην πρώτη του παρουσίαση στην Ελλάδα και σας το παρουσιάζει σε 5 + 1 σημεία.

Τι είναι

Τα Sport Utility Vehicles (Οχήματα Ελεύθερου Χρόνου) είναι η νέα μόδα ή νέα τάση στα μοντέλα των αυτοκινητοβιομηχανιών. Αυτό θέλουν οι αγοραστές (σύμφωνα με τις έρευνες τους) αυτό μας παρουσιάζουν σε διάφορες παραλλαγές.

Το τελευταίο μοντέλο που μπήκε στην Ελληνική αγορά είναι το Mitsubishi Eclipse Cross. Το όνομά του προήλθε από το… αγαπημένο μοντέλο της Mitsubishi για τις ΗΠΑ το (coupe) «Eclipse» και την λέξη «Cross» για τις εκτός δρόμου ικανότητές του. Πρόκειται για ένα SUV με ιδιαίτερο στυλ, το οποίο αναμειγνύει την πρακτικότητα με την άνεση.

Αν και το Eclipse Cross βασίζεται στο μεγαλύτερο Outlander, έχει αλλάξει τόσο πολύ, ώστε να είναι σχεδόν ολοκαίνουργιο. Κινητήρες και κιβώτια ταχυτήτων, είναι φτιαγμένα για αυτό και είναι προσαρμοσμένα πάνω τους.

Με τι μοιάζει;

Η απάντηση είναι με κανένα. Για κάποιους θυμίζει λίγο τα οχήματα των… Transformers με σημεία περισσότερο εντυπωσιασμού παρά… ωριμότητας. Είναι όμως μοντέρνο με ανάγλυφες δυναμικές φόρμες και 3D-σχήμα, σαν ναι είναι σμιλεμένο μέταλλο και σφηνοειδή μεσαία γραμμή με κεκλιμένη οροφή.

 

Εσωτερικό

Ο σχεδιασμός είναι φρέσκος, το εσωτερικό έχει μια σοβαρή αναβάθμιση σε σχέση με τα προηγούμενα SUV της Mitsubishi. Το ταμπλό χωρίζει νοητά ένας οριζόντιος άξονας (πληροφορίες πάνω – λειτουργίες κάτω) με χαμηλό ταμπλό /υψηλή κονσόλα / καθίσματα τύπου μπάκετ και αποτέλεσμα ένα περιβάλλον σαν cockpit αεροπλάνου. Υπάρχει ποικιλία υλικών (μέταλλο, ανθρακόνημα και piano black πλαστικό) με αμφίβολα ισορροπημένη αρμονία (υφή, χρώματα και φινίρισμα επιφανειών). Πολλές πληροφορίες, μπορείς να δεις στην μεγάλη κεντρική οθόνη ψυχαγωγίας ενώ υπάρχει και μια οθόνη heads-up display επιπλέον.

Είναι μόνο βενζίνη (για τώρα)

Μοναδική επιλογή για τον κινητήρα είναι αυτός των 1500 κ.εκ. (βενζίνης) με turbo. Η απόδοση είναι 161 ίπποι κάτι που δίνει ισορροπία ανάμεσα στην δύναμη (πολύ καλή), τον κυβισμό (χαμηλός)

 

Έχει ακόμα κατάλληλο 4WD

Όταν όλοι (οι υπόλοιποι κατασκευαστές) ξεχνούν την κίνηση στους τέσσερις τροχούς η Mitsubishi βγάζει στην επιφάνεια την παράδοσή της από τους αγώνες ( Rally Dakar και WRC) και εξελίσσει την τετρακίνηση της (έχει 4×4 από το 1936 και το Σύστημα Super-All Wheel Control (S-AWC) από το 1987). Αν και μπορείς να αγοράσεις το Eclipse Cross με ένα μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων και κίνηση στους μπροστινούς τροχούς, η Mitsubishi πιστεύει ότι περισσότεροι πελάτες θα επιλέξουν το αυτόματο CVT σε συνδυασμό με το σύστημα μετάδοσης κίνησης όλων των τροχών Super-All Wheel.

Μην περιμένεις εκτός δρόμου ικανότητες όπως του Pajero αλλά να είσαι σίγουρος ότι το Eclipse Cross θα τα καταφέρει στην λάσπη ή σε σαθρό οδόστρωμα.

Επιλογές

Το νέο Mitsubishi Eclipse Cross είναι διαθέσιμο στην χώρα μας σε τρία επίπεδα εξοπλισμού: το Inform, το Invite Plus, και το Intense Plus. Τα δύο πρώτα αφορούν μόνο την δικίνητη έκδοση, ενώ το τρίτο αποκλειστικά την τετρακίνητη. Η τιμή της πρώτης ξεκινάει από τα 24.900 ευρώ, της Invite Plus από τα 27.500, ενώ η τετρακίνητη Intense Plus από τα 35.900 ευρώ.

H χρέωση του μεταλλικού χρώματος είναι στα 650 ευρώ, ενώ του Diamond Red των φωτογραφιών στα 800 ευρώ.

By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close