Αρχική    Body     Books     Diet     Find your Happy

Εύκολοι τρόποι να μεταμορφώσεις το σώμα σου

Πόσες Κυριακές ενώ κάθεσαι χουχουλιάρικα στον καναπέ και παρακολουθείς για 25η φορά το αγαπημένο σου επεισόδιο Friends και ταυτόχρονα χαζεύεις καλογυμνασμένα σώματα στο instagram δεν παίρνεις την απόφαση να γίνεις άμεσα έτσι και εσύ;

Στο Ιnstagram είναι γεγονός ότι μπορεί να βρεις πολλές λαμπερές γυναίκες να σε εμπνεύσουν να γίνεις καλύτερη σωματικά και ψυχικά αλλά μόνο αυτό δεν αρκεί. Δυστυχώς αν δεν πατάς το πόδι σου στο γυμναστήριο ή αν η διατροφή σου είναι πλούσια σε λιπαρά κανένα θαύμα δεν μπορεί να συμβεί.

Η fitness influencer Zanna Van Dijk προτείνει έξυπνους τρόπους να φτιάξεις την διατροφή σου αλλά και την φυσική σου κατάσταση.

Δεν χρειάζεται να τα υιοθετήσεις όλα αμέσως. Δοκίμασε στην αρχή 2-3 από τα tips της γνωστής γυμνάστριας αναλόγως με τι πιστεύεις ότι μπορεί να υποστηρίξεις πιο εύκολα. Το αποτέλεσμα θα σε αποζημιώσει και θα σε κάνει να συνεχίσεις παραπάνω!

Ας δούμε τι μπορούμε να κάνουμε για υγιή καλογυμνασμένα σώματα:

Χρησιμοποιήσε μικρά πιάτα και πιρούνια

Όσο μικρότερα τα πιάτα τόσο πιο μικρή η ποσότητα. Τρώς λιγότερο και έτσι έχεις το περιθώριο για μικρές παρασπονδίες ανάμεσα στα γεύματα.

Κάντε διαλογισμό ακόμα και μέσω ηλεκτρονικών εφαρμογών

Ο διαλογισμός είναι απαραίτητος αν θέλεις να είσαι ψυχικά και σωματικά υγιής μιας και το άγχος σε επηρεάζει αρνητικά. Επειδή στην καθημερινότητα σου ίσως να μην έχεις τον χρόνο για μαθήματα διαλογισμού δοκίμασε το μέσω application. To Headspace είναι μια καλή ιδέα για να ξεκινήσεις.

Πιες νερό

Ακούγεται βαρετό και τετριμμένο όμως είναι τόσο σημαντικό. Προσπάθησε να πίνεις όσο περισσότερο νερό γίνεται. Αγόρασε ένα μεγάλο μπουκάλι και δες το ως πρόκληση ότι στο τέλος της ημέρας θα πρέπει να το έχεις αδειάσει.

https://www.instagram.com/p/BX2QNHcBk3Q/?taken-by=zannavandijk

Γυμνάσου το πρωί

Όταν ξεκινάς την μέρα σου με γυμναστική σε γεμίζει ενέργεια και σε κάνει πιο παραγωγικό στην εργασία σου. Επίσης δεν σου αφήνει πολλά περιθώρια να ακυρώσεις τις προπονήσεις σου. Κάπως έτσι χτίζονται τα  καλογυμνασμένα σώματα. Λίγη υπομονή θέλει μόνο…

Σήκωσε βάρη

Μην φοβάσαι ότι θα γίνεις ογκώδης αλλά να σκέφτεσαι ότι σίγουρα θα γίνεις δυνατή. Η άρση βαρών θα σας τονώσει σωματικά αλλά και ψυχικά ενώ παράλληλα περιέχει πολλαπλά οφέλη για την υγεία όπως ισχυρότερες αρθρώσεις και αυξημένη οστική πυκνότητα.

Υπολόγισε σωστά τις μερίδες σου

Προσπάθησε να μετράς σωστά τις θερμίδες σου. Το αβοκάντο π.χ είναι σίγουρα μια υγιεινή επιλογή αλλά είναι υψηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά και έχει 9 θερμίδες ανά γραμμάριο. Θα πρέπει να είσαι προσεχτική στην ποσότητα θερμίδων που περιέχουν τα γεύματα σου.

https://www.instagram.com/p/BXznhTSB3d0/?taken-by=zannavandijk

Περπάτησε

Κάνει καλό στο σώμα, στην καρδιά, καθαρίζει το μυαλό και βοηθάει να απαλλαγείς από το στρες. Βάλτο στην καθημερινότητά σου και δεν θα χάσεις!

Αν σε εμπνέει ο τρόπος ζωής της Zanna Van Dijk, μάθε περισσότερα για εκείνη, δες τις 40 συνταγές και τις 80 ασκήσεις με τις οποίες υπόσχεται πως πραγματικά μπορούν να σε βοηθήσουν να αλλάξουν το σώμα σου και την ψυχολογία σου.

Strong, 22,49 ευρώ
Over 80 Exercises and 40 Recipes for Achieving A Fit, Healthy and Balanced Body
Συγγραφέας: Dijk Zanna Van

By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close