Η BMW X3 xDrive20d θα αλλάξει τη ζωή σου

Πόσα μέτρα λαμπάκια; Πόσα κουτιά στολίδια; Και τι μέγεθος Χριστουγεννιάτικου δέντρου και πόσα δώρα χωρά η νέα BMW X3; Φοράμε τη στολή Άγιου Βασίλη, αφήνουμε τους ταράνδους να ξεκουραστούν και απαντάμε μετά από τη Πανελλήνια παρουσίαση του νέου μοντέλου στα Καλάβρυτα.

Λίγο πριν το Χριστουγεννιάτικο πάρτι του coverstory.gr ήρθε για να με… σώσει η Πανελλήνια παρουσίαση της νέας BMW X3 στην Ελλάδα. Έτσι ανάμεσα σε λαμπάκια κουβάλημα στολιδιών, Χριστουγεννιάτικων δέντρων, χιλιάδων διακοσμητικών…. και άφθονης ασημόσκονης ένα road trip στα Καλάβρυτα ήταν ό τι χρειαζόμουν. Ας δούμε αναλυτικά το αυτοκίνητο που θα αντικαταστήσει το… έλκηθρο του αγαπημένου μας Άγιου.

Τι είναι η Χ3;

Χωρίς αστεία για να μετακινηθεί ο Άγιος Βασίλης πριν ξεκινήσει να μοιράζει τα δώρα με άνεση και για να προετοιμαστεί για τις γιορτές η X3 είναι σχεδόν ιδανική πρόταση. Ξεκίνησε ως η μικρότερη αδελφή της X5 και έγινε μια τεράστια επιτυχία για τη BMW. Όταν μάλιστα ξεπέρασε και τα προβληματάκια της πρώτης γενιάς (σκληρά πλαστικά στο εσωτερικό, αδέξιο φινίρισμα από το νέο τότε εργοστάσιο στις Η.Π.Α.) έγινε το μοντέλο προς μίμηση για τον ανταγωνισμό. Τα πράγματα βελτιώθηκαν στη δεύτερη γενιά και έτσι φτάσαμε στην τρίτη και κατά τη γνώμη μου καλύτερη X3.

Σε ποιον απευθύνεται;

Η X3 ήταν πάντα η πρώτη σκέψη για μία οικογένεια που ακολουθεί τα trends της μόδας και θέλει να ξεχωρίζει. Θα σε μετακινήσει εύκολα στο school run αλλά και στην εκδρομή του Σαββατοκύριακου.

 

Σχεδίαση: Οι νέες αλλαγές δεν είναι άμεσα εμφανείς, αλλά οι λεπτομέρειες δείχνουν πως οι σχεδιαστές άλλαξαν μοτίβα. Στο σχήμα δεν βλέπουμε καμπύλες αλλά γωνίες και ακμές. Η μάσκα μεγάλωσε, οι προφυλακτήρες άλλαξαν αλλά και στο προφίλ οι γωνίες του αμαξώματος έγιναν έντονες. Τέλος πίσω τα πίσω φωτιστικά σώματα έχουν σχήμα 3d και led φωτισμό.

Κάτω από το αμάξωμα: Στο αυτοκίνητο της δοκιμής μας ήταν ένας κινητήρας diesel 2000 κ.εκ. με απόδοση 190 ίππων. Πριν ακούσω τα εν χορό «booooriiiing» σας λέω πως όλες οι BMW X3 είναι πλέον με κίνηση στους τέσσερις τροχούς ενώ για τις soccer mums με οικολογικές ανησυχίες θα ακολουθήσει και μία υβριδική έκδοση (με ηλεκτροκινητήρα και κινητήρα βενζίνης).

Στο εσωτερικό: Όπως περιμένεις σε ένα αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας, η άνεση έχει τον πρώτο λόγο ενώ το φινίρισμα και τα υλικά θυμίζουν την προεδρική BMW που βλέπεις στις ειδήσεις. Οι μεγαλύτερες διαστάσεις του αυτοκινήτου (φαίνονται και εξωτερικά) έχουν δημιουργήσει μεγαλύτερους χώρους για τους επιβάτες μπροστά και πίσω. Οι χώροι πίσω για τρεις είναι καλοί και για δύο εξαιρετικοί. Φυσικά υπάρχουν θήκες για μικρά ή και μεγάλα αντικείμενα και μάλιστα σε λειτουργικές θέσεις και όχι ατάκτως ερριμμένες (τι έγραψα τώρα;;;).

Τέλος το πίσω κάθισμα διπλώνει σε τρία ξεχωριστά κομμάτια και ο χώρος αποσκευών χωρά δώρα και στολίδια 550 λίτρων ή 1.600 λίτρων (με διπλωμένα καθίσματα) κάτι που θα κάνει ακόμη και τον Άγιο Βασίλη να… παρκάρει το έλκυθρο.

Στο δρόμο: Οδηγώντας την X3 στους ορεινούς δρόμους των Καλαβρύτων αισθάνθηκα πολύ περισσότερο σαν να οδηγούσα μία BMW της σειράς 3 παρά ένα SUV με προδιαγραφές κίνησης σε μικτές συνθήκες. Η υψηλή θέση οδήγησης κάνει εξαιρετική την ορατότητα, κάτι που μου θύμισε γιατί όλοι πια επιλέγουν τα SUV. Η μεσαία (στην γκάμα) X3 «αισθάνεται» πολύ ελαφρύτερη και πιο ευέλικτη από το μέγεθος της ακόμη και παρά την στενή και κλειστή διαδρομή ήταν όμορφα ελεγχόμενη. Η άνεση δεν χάθηκε ακόμη και όταν μπήκα σε χωματόδρομο ή οδηγούσα γρήγορα σε διαλυμένη άσφαλτο.

Και η ασφάλεια; Ο εξοπλισμός ασφάλειας περιλαμβάνει πλήθος προηγμένων λειτουργιών που σου επιτρέπουν την προστασία οδηγού και επιβατών. Δεν λείπουν τα συστήματα ημιαυτόνομης οδήγησης (High-beam Assistant και Driving Assistant Plus) που περιλαμβάνει λειτουργίες όπως προειδοποίηση αναχώρησης από τη λωρίδα και προληπτική προστασία πεζών, καθώς και Active Cruise Control με Stop & Go λειτουργία. Υπάρχουν οθόνες που παρακολουθούν τι υπάρχει εμπρός πίσω και γύρο από το αυτοκίνητο.

Επιλογές; Η νέα BMW X3 διατίθεται στα επίπεδα εξοπλισμού xLine Luxury Line και MSport. Τα επίπεδα άνεσης αναβαθμίζονται με νέες προτάσεις εξοπλισμού όπως αυτόματος έλεγχος κλιματισμού τριών ζωνών, πακέτο Ambient Air, ενεργός εξαερισμός καθισμάτων, cargo λειτουργία των στάνταρ διαιρούμενων 40:20:40 /αναδιπλούμενων πλατών πίσω καθισμάτων και η πανοραμική κρυστάλλινη ηλιοροφή που δημιουργεί ένα ευάερο περιβάλλον στο εσωτερικό.

Ένα ακόμα νέο στοιχείο εξοπλισμού είναι το προαιρετικό BMW Display Key, που όχι μόνο κλειδώνει και ξεκλειδώνει την BMW X3 μέσω τηλεχειρισμού, αλλά εμφανίζει και ποικίλες πληροφορίες κατάστασης του αυτοκινήτου και κάνει χρέη τηλεχειριστηρίου για το προαιρετικό βοηθητικό σύστημα κλιματισμού.

Τι θα δώσω για την αποκτήσω; Το αυτοκίνητο της δοκιμής μας ξεκινούσε από 59.900 ευρώ και ήταν εξοπλισμένο με το πακέτο Luxury Line που απογειώνει την X3 αλλά και την τιμή αγοράς της. Περισσότερα δες εδώ

Ετυμηγορία; Το συμπέρασμα: Μην τρομάζετε! Σας το είπα και παραπάνω. Αυτή η X3 (της τρίτης γενιάς) είναι η ωριμότερη και η καλύτερη. Μπορεί να έχει μεγαλώσει σε διαστάσεις αλλά έχει πολλές λεπτομέρειες που την κάνουν ξεχωριστή. Έξυπνος σχεδιασμός, ευρύχωρο εσωτερικό και εντυπωσιακή οδική συμπεριφορά την κάνουν την επιλογή για τον συνειδητοποιημένο στυλάτο ή αν θέλετε ψαγμένο οδηγό της οικογένειας (ανεξάρτητα από το φύλο του).

Γιατί θα την αγοράσω; Οικονομία, Άνεση, Ασφάλεια, Οδική συμπεριφορά

Γιατί δεν θα την αγοράσω; Υψηλή τιμή αγοράς (για εμένα), ακριβά έξτρα, δίλιτρος κινητήρας (φορολογία).

By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close