Αυτή είναι η νέα Ferrari SF90 Stradale: Η πιο δυνατή που κυκλοφορεί

Αναμονή τέλος: Το hypercar της Ferrari παρουσιάστηκε επίσημα στο Maranello και αυτές είναι οι πληροφορίες που θέλεις να ξέρεις σήμερα!

Η SF90 Stradale είναι υβριδική, έχει μικρότερο κινητήρα βενζίνης (από την LaFerrari), έχει δυνατότητες φόρτισης plug-in, σύστημα τετρακίνησης και ναι, ακόμα μεγαλύτερη δύναμη.

Με 986 ίππους είναι η πιο ισχυρή Ferrari παραγωγής που βγήκε από την Scuderia.

Όσοι δεν παραδεχτήκατε την LaFerrari, εξ αιτίας της υβριδικής της τεχνολογίας, οφείλετε να την ευχαριστήσετε γιατί άνοιξε τον δρόμο και έβαλε την Scuderia στην νέα εποχή της αυτοκίνησης με τον τρόπο που της αξίζει με ένα υπεραυτοκίνητο.

 

Η SF90 Stradale των σχεδόν 1000 ίππων απέδειξε πως ακόμη και για μία σκληροπυρηνική εταιρία με τόσο πλούσια ιστορία, η πρόοδος αποτελεί αναπόσπαστο μέρος του σχεδίου της για το μέλλον.

Ο υπερτροφοδοτούμενος V8 των 4.000 κ.εκ. παράγει 769 ίππους και 800 Nm ροπής.

Το πιο ισχυρό της V8

Αυτά τα χαρακτηριστικά από μόνα τους την κάνουν, την πιο ισχυρή Ferrari με V8 μοτέρ μέχρι σήμερα.

Στη συνέχεια, η Ferrari τον συνδυάζει με τρεις ηλεκτροκινητήρες που λειτουργούν με μπαταρίες ιόντων λιθίου (ένας τοποθετημένος στον πίσω άξονα και δύο τοποθετημένοι μπροστά), οι οποίοι παράγουν επιπλέον 217 ίππους φέρνοντας την συνολική απόδοση του κινητήρα σε 986 ίππους.

337 τελική

Η δύναμη μεταδίδεται μέσω ενός οκτατάχυτου κιβώτιου διπλού συμπλέκτη, και για πρώτη φορά σε ένα σπορ αυτοκίνητο της Ferrari (χωρίς να υπολογίζουμε την GTC4Lusso), με τετρακίνηση. Αυτό επιτρέπει στην SF90 Stradale να πετυχαίνει το 0-100 σε 2,5 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 337 χλμ/ ώρα.

Μία Ferrari, βέβαια, δεν την οδηγείτε μόνο στην ευθεία.

Οι Ιταλοί για αυτό ανακοινώνουν πως στην πίστα του Fiorano η Ferrari SF90 «έγραψε» χρόνο 70 δευτερόλεπτα (περίπου 1:19), κάτω από την LaFerrari.

 

Στυλ, ταχύτητα, τεχνολογία

Η εμφάνισή της SF90, έχει ιδιαίτερο στυλ αλλά δεν είναι και τόσο ριζοσπαστικό όπως της F40 ή της Testarossa, οι οποίες μας ξάφνιασαν.

Φέρνει όμως την επιστροφή της αεροδυναμικής στο σχήμα. Το μπροστινό τμήμα του πλαισίου είναι ψηλότερο από το κεντρικό κατά 15 χιλιοστά.

Αυτό επιτρέπει μεγαλύτερη ροή αέρα μέσω των γεννητριών vortex, οι οποίες ουσιαστικά κρατούν την ροή του αέρα μέσα και κάτω από το αμάξωμα.

Η προηγμένη αυτή αεροδυναμική λύση κάνει την SF90 να παράγει κάθετη δύναμη (downforce) 390 κιλών (στα 250 χλμ.).

Η Ferrari αναφέρει ότι ο αριθμός αυτός είναι το «νέο σημείο αναφοράς για την το κράτημα των οχημάτων υψηλής απόδοσης».

More info

Φυσικά διαφορετικό είναι και το εσωτερικό της νέας Ferrari, στο οποίο ξεχωρίζει μια οθόνη HD 16.0 ιντσών και το head up display.

To cockpit είναι εμπνευσμένο από την F1, όπως και τα κουμπιά που ελέγχουν τα προγράμματα οδήγησης: eDrive, Hybrid, Performance και Qualify.

Οι δύο πρώτες, όπως δείχνουν τα ονόματά τους, χρησιμοποιούν την ισχύ της μπαταρίας.

Η λειτουργία eDrive είναι προσανατολισμένη στην ηλεκτρική απόδοση απομονώνει τελείως τον V8 και βασίζεται αποκλειστικά στις μπαταρίες και τους ηλεκτρικούς κινητήρες.

Σε λειτουργία Hybrid, ο έλεγχος περνάει αυτόματα μεταξύ του κινητήρα βενζίνης και της μπαταρίας, χρησιμοποιώντας πληροφορίες όπως η πίεση του πεντάλ γκαζιού και οι συνθήκες οδήγησης.

 

Στις ρυθμίσεις Performance και Qualify, ο V8 μένει σε λειτουργεία. Στην πρώτη περίπτωση ο κινητήρας χρησιμοποιεί μερικά την ηλεκτροκίνηση και full τον V8 από τον οποίο φορτίζονται και οι μπαταρίες.

Στην τελευταία όλα τα μοτέρ δουλεύουν με γνώμονα την δύναμη και ελευθερώνουν τους 986 ίππους. Όπως υποδηλώνει και το όνομά του, είναι ιδανικό για πίστα.

Όλα τα παραπάνω δεν επηρέασαν το βάρος το οποίο στην SF90 Stradale φτάνει τα 1.570 κιλά. Αυτά είναι περίπου 13 κιλά ελαφρύτερη από το LaFerrari.

Το πλαίσιο, εν τω μεταξύ, είναι 20 τοις εκατό πιο άκαμπτο και 40 τοις εκατό πιο στρεπτικά άκαμπτο από τις προηγούμενες Ferrari, χωρίς να προσθέτει κανένα περιττό βάρος.

Με όσα διαβάσαμε η νέα Ferrari SF90 Stradale ακούγεται σαν τεχνολογικό θαύμα.

Οι λεπτομέρειες για τις τιμές και τη διαθεσιμότητα ακόμη δεν είναι γνωστές, αλλά αναμένεται το hypercar να κυκλοφορήσει κάποια στιγμή φέτος και φυσικά ότι θα είναι εξαιρετικά ακριβό.

Για εσένα που είσαι λάτρης, έχω το τέλειο coffetable book!

 

The Ferrari Book – Passion for Design
Συγγραφέας: teNeues
Εκδότης: teNeues Publishing UK Ltd
Τιμή: 128,39 ευρώ
Αριθμός Σελίδων: 416

 

By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close