3 tips για καλύτερο ύπνο – Τι μπορείς να κάνεις 20’ πριν κοιμηθείς

Το 1/3 της ζωής μας κοιμόμαστε, αλλά αυτό δεν ισχύει για όλους. Εγώ για παράδειγμα δεν αγαπώ τον ύπνο. Θα προτιμήσω να κάνω χίλια άλλα πράματα από το να πάω στο κρεβάτι μου νωρίς ακόμα κι αν αυτό με εξαντλεί, ακόμα κι αν το πρωί ξυπνάω με όχι και τόσο φρέσκο πρόσωπο.

Πολλοί φίλοι μου ωστόσο μου παραπονιούνται ότι δεν κοιμούνται τα βράδια όχι από επιλογή αλλά επειδή… πολύ απλά δεν τους παίρνει ο ύπνος. Αποτέλεσμα είναι να μην προλαβαίνουν να “χορτάσουν” ύπνο, να νιώθουν το σώμα τους βαρύ το πρωί και να ταλαιπωρούνται όλη μέρα σχεδόν από έντονους πονοκεφάλους. Κάτι πρέπει να κάνουμε, λοιπόν!

Εάν το βράδυ δεν μπορείς να κοιμηθείς, φρόντισε να περιορίσεις το αλκοόλ και την καφεΐνη λίγο πριν πέσεις στο κρεβάτι και να γυμνάζεσαι κατά τη διάρκεια της ημέρας.

Άλλα τρία πράγματα που μπορείς να κάνεις:

1. Η δύναμη του νερού: 20 λεπτά πριν κοιμηθείς, χαμήλωσε το φως, βάλε λίγη χαλαρωτική μουσική και κάνε ένα χλιαρό μπάνιο ή ντους. Η θερμότητα μαλακώνει τους μύες και ο ατμός ανοίγει τις ρινικές οδούς, ειδικά εάν ταλαιπωρείσαι από αλλεργίες και γι’αυτό δυσκολεύεσαι να κοιμηθείς.

2. Διώξε τους πόνους: Μετά από το 10λεπτο μπάνιο, βάλε τις πιτζάμες σου και κάνε λίγο stretching στα σημεία που μπορεί να πονάς, π.χ. μέση, αυχένας ή ώμοι. Μπορείς να χρησιμοποιήσεις αν θες και μία θερμοφόρα.

3. Διάβασε κάτι: Κατά προτίμηση ένα βιβλίο και όχι από laptop ή pad, αφού ο φωτισμός κάνει τον εγκέφαλό σου να ξυπνάει.

Αν ψάχνεις ένα καλό βιβλίο για να περάσεις το βράδυ σου, ρίξε μια ματιά σε αυτό που μας έχει προτείνει η Δέσποινα.

 

By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close